Grond te koop

Terwijl de media nagłośnionych veilingen maagdelijkheid is net een paar en in het buitenland, heeft het grote proceder ook in Polen. Simpel gezegd in het web zoeken de term ‘verkopen maagdelijkheid “, en zal meer dan 35 duizend pagina’s. Zoals voor het eerst voor het geld meestal Poolse vrouwen?

Hoe confesses in een van de maandelijkse 20-jarige Sylwia, een student uit Krakow, met het idee om de deugden van geest twee jaar geleden. “Ze verklaarde dat ik verdien gemakkelijk geld op deze manier. En tenslotte mijn maagdelijkheid verliezen, en ja, vroeger of later, dus wat maakt het uit?” – Ze zegt.

Zie het meisje die haar maagdelijkheid verkocht op de veiling

In haar geval was de beslissing waarschijnlijk niet al te moeilijk (zoals het gezegde is niet aan zijn maagdelijkheid nabożnego aanpak), omdat het dezelfde situatie eerder gepasseerd zijn rówieśniczki. “Vrienden nog op de middelbare school had gezegd en gedaan” tot “de oudere rijke man.” Hun relatie werd duidelijk dat geen van hen zijn bedrogen, integendeel, de handel was zeer winstgevend.

In tegenstelling tot de schijn, maar geld is niet altijd het belangrijkste en het enige motief voor de verkoop van de deugden. 33-jarige Eve, die de aankondiging afgegeven tot twee maanden geleden, met het verlies van maagdelijkheid is gewoon … laat. “Ik denk dat veel te lang wachten op een geschikte kandidaat, en mijały jaar. Ik weet dat de meeste mensen in mijn gemeente voor mijn gada rug: het is de oude meid, die wacht op de prins op een wit paard. En ik ben in het leven van uw beleid. Ik dacht dat Ik heb eindelijk kwijt. Ik bedoel, seks is gewoon fysiologie, niets meer, dus wat is er te vrezen. ”

Hoewel de oorzaken van de grootschalige verkoop van grond in een samenleving zeer negatieve emotie, wordt ervan uitgegaan dat niet per se een besluit over zijn vriendin, die voortvloeien uit de sociale vlakten. Dit wordt bevestigd door de Ewa. “Ik kom uit inteligenckiego, Katholieke thuis.” M Communicatief persoon en cultuur. Ik kan ontmoeten en praten met elk van koffie cultuur, myślącym man die zal niet van mening met mij op voor hun natuur-museum “- voorziet.

Nu de heer grond …

Helaas is het vinden van een geschikte kandidaat is niet zo eenvoudig. Vooral als u de voorwaarden. “Meteen vanaf het begin gezegd dat niet is opgenomen in de berekeningen landloperij hotel. Zij moeten worden voorbereid op een vergadering of garsoniery huur in een appartement. En ik zal niet łajdaczyła weet niet waar!” – Ze zegt.

De projecties laten zien dat de aankondiging wordt neergelegd op een groot aantal van de mannen. “Tenzij ik kreeg 300 reacties, de eerste anderhalf uur na de aankondiging – Sylwia noemen. “Soms Ik bied 500 PLN, 2 keer per duizend. Een man schreef: Hotel + champagne + 10 duizend zloty, waar het zal uw eerste keer = zal pijn doen. Uiteindelijk heeft Duitsland bood me een 5 duizend. Euro. Het was het hoogste bedrag van” – Sylwia zegt.

De weg is gevaarlijk

Helaas bleek dat het grote geld zijn ook hoge eisen. “In de hotelkamer in te zameldował Johan (Duitsland, dat besloten Sylwia), zittend aan tafel twee jongens. Het bleek dat de twee van plan om gebruik te maken van mij. Wystraszyłam niet op grappen en rende” – Sylwia zegt. Na het doorzoeken van het meisje besloten te streven naar een deal met Jack, die heeft aangeboden zijn 2,5 duizend. €. “Ik heb geen leuke herinneringen van de avond, toen we deden. Het was een mechanische. Popłakałam Immers, het gezonde. De tranen abrasie werd slechts 2,5 per duizend goud in een envelop.” Zoveel en zo weinig …