Lindsay Lohan: aš didelis karvių
Naujausios Lindsay Lohan nuotraukos zaszokowały ne tik gerbėjai. Žvaigždutė į vieną iš naujausių įvykių įvyko dėl Matthew Williamson suknelė dizaino. Į akis iš karto nukrenta ant jos … Chudość. Aktorė atrodo šešėliai pati prieš kelis mėnesius.

Žvaigždė atrodė Šausmīgi plonas. Visą vakarą buvo nešioti Baggy džemperis, bet jūs trzęsła šalčio.

“Jis atrodė strachem”, – sakė vienas iš dalyvių televizijos stočių, kuriame pranešama apie priėmimo. “Šis makiažas buvo akivaizdu, ūminis wychudzoną veido, burnos ir pilka sine Woskówka. Visą vakarą, Lindsay pjūklai daug gėrimų, o ne valgo tknęła. Esu įsitikinęs, kad jūs turite anoreksija.

JAV žiniasklaida stebisi, kas yra priežastis tokia didelė ir staigų svorio Lohan. Aktorė kursas bus užtikrinti, kad visos kontrolės.

“Žmonės neturėtų nerimauti kaip JEM, nes tai ne jų problema. Jadam kiek įprasta, kad yra dvi visiškai maitinimas per savaitę ir kasdien gerti vaisių kokteiliai ir daug vandens. Daug darbų, nėra ramybės per daug, ir labai tikėtina, kad tai sukelia svorio. Tačiau aš džiaugiuosi, kad zeszczuplałam, nes aš jaučiausi riebalų. Dabar man patinka mano kūnas, nors galėjo tiesiog chudsze pavyks. ”

Ar Lindsay buvo kita auka vaiduokliškas būdu szkieletora?